12 Kasım 2009

Kardashianlar Piştiye Bayılıyor !



 
 



Şu Kardashianlar da olmasa yazacak bir şey kalmaz :) Sağ olsunlar her partide , açılışta ,yemekte arz-ı endam ediyorlar. Hatta karnı burnunda olmak bile ikoncanlık yapmaktan geri koymuyor kızlarımızı . Yalnız o kadar çok gezerlerse işte böyle pişti olurlar ! Tavsiyem : O davet senin bu davet benim gezecekseniz herkesin alışveriş ettiği yerden değil mahalle terzinizden yardım alınız !

8 yorum on "Kardashianlar Piştiye Bayılıyor !"

Unknown on 12 Kasım 2009 13:09 dedi ki...

Su hamile olan -adi her neyse artik- o beyaz elbiseyi akil ve ruh sagligim icin mumkunse bir daha giymesin!

Tugba on 12 Kasım 2009 15:06 dedi ki...

hahaha :)
farkındaysan en çok o pişti oluyor . Sanırım karnım burnumda da olsa en stylish benim mesajı vermeye çalışıyor

Sıla Yılmaz on 12 Kasım 2009 23:49 dedi ki...

ne güzel demişsin herkes terzisine gitsin yeni yeni modeller çıksın ortaya :)

Tugba on 13 Kasım 2009 08:58 dedi ki...

hele ki böyle göz önünde olan insanların yeniliklere daha fazla açık olması gerekmiyor mu ? :)

Sıla Yılmaz on 13 Kasım 2009 09:01 dedi ki...

aynen cnm, eskiden öyle değilmiymiş zaten..

duyqş on 15 Kasım 2009 20:51 dedi ki...

Bugün yaptığım araştırmanın sonucu olarak beni çok üzen bazı şeyler öğrendim.Bazı kozmetik ürünleri ne yazık ki hayvanlar üzerinde deneniyormuş ama emin olun bu sizin tahammülünüzün çok daha üzerinde kötü deneyler lütfen attığım postu okuyup okuyucularınızıda yönlendirirseniz çok sevinirim.

http://benidinlermisin.blogspot.com/2009/11/hayvanlar-uzerinde-yaplan-kozmetik.html

Dominika on 18 Kasım 2009 14:44 dedi ki...

tavsiyen süpermiş :)
hatunun kendine hayrı yok anlaşıldığı üzere .. o beyaz elbiseyi de benim diyen hamile giyemez :)Korktum yaw bir an görünce..

Tugba on 18 Kasım 2009 16:31 dedi ki...

tabi siucuğum eskiden herkesin bir terzisi vardı...

duyqş inan bana ben de elimden geldiğince hassasım bu konuda


dominika bebek annesini görse o delikten çıkmak istemez sanırım :)