11 Kasım 2009

Hülya Avşar'ın Son Klibi : İlk Dans



Hülya Avşar - Sonsuza Dek (2009) YEPYENİ



Klibi çok konuşulduğu için merak ettim ama açıkçası iyi bir şarkı olmasını beklemiyordum. Klibi de çok sevdim. Hep doğal çekimlerden yana olmuşumdur. Poz vermekten daha çekici duruyor.

Ama gerçekten bayıldım şarkıya. Kesinlikle düğününüzde ilk dans şarkısı olabilir. Sözleri çok güzel..



4 yorum on "Hülya Avşar'ın Son Klibi : İlk Dans"

cecilia on 12 Kasım 2009 10:58 dedi ki...

bende beğendim, klip ve şarkı çok hoş :)

Tugba on 12 Kasım 2009 11:52 dedi ki...

gerçekten öle cecilia bu sefer olmuş !:)

İçimden Geldiği Gibi on 30 Kasım 2009 12:00 dedi ki...

Bir zamanlar koyu fanlarındandım...Sonra dağıttıkça dağıttı,ukalalaştı...
Ama ben beğendim bu klibi ve şarkıyı.

Tugba on 30 Kasım 2009 23:56 dedi ki...

evet kendine güven güzel ama biraz abarttı bence eski kocasını çok seviyordu darbe sonrası dağıttı.