10 Kasım 2009

Söz Tepsisi


Photobucket


2 hafta önce kardeşim sonunda muradına ererek sözlendi :) Her şeye büyük bir özen gösterdi. Oldukça titiz davrandı ve bizi çıldırttı :)) Ben evlenirken pek geleneklere riayet etmemekten pişmanlık duyan biriyim. Hatta anneme daha biz küçükken yaptırdığı danteller için " Boşa heveslenme ben onları kullanmayacağım" demiş biri olmama rağmen çok yakında sandığı açtırıp hepsini evime taşıyacağım :) Sanırım benim için nikahtaki keramet geleneklere dönmek olsa gerek :)

Neyse , kardeşim de benim tersim olarak  bütün geleneklere uydu. Söz bohçası bile hazırlandı. Aslında onların da resmini yayımlayabilirim. Belki fikir verebilir . Söz yüzüklerinin tepsisini böyle süsledi işte.

6 yorum on "Söz Tepsisi"

Dominika on 10 Kasım 2009 12:52 dedi ki...

çok cici bir tepsi olmuş.Allah tamamına erdirsin,Allah bir yastıkta kocatsın..Size de kolay gelsin :)

Tugba on 10 Kasım 2009 14:16 dedi ki...

teşekkürler :) Bize çok çok kolay gelir inşallah :))

cecilia on 12 Kasım 2009 11:01 dedi ki...

Hayırlı olsun cnm bir ömür boyu mutluluklar..bende böle caf caflı bir söz tepsisi istiyorum, hele nazar boncuku kesin olcakkk :)

Tugba on 12 Kasım 2009 11:53 dedi ki...

yapması çok kolay gidip boncuk aldık ve bir tülün üzerine kaymasın diye yerleştirdik makası bile kurdeleyle kapladık :)

mughetto on 15 Kasım 2009 20:08 dedi ki...

:) Bende çok beğendim, yakında sözüm olacak inşallah yakın dediğim 6 ay sonra falan..Bende böyle cici bir tepsi hazırlamak isterim.

Tugba on 17 Kasım 2009 13:22 dedi ki...

beğenmene sevindim
nişan hazırlıklarını da takip et :)) belki birkaç fikir verebiliriz :))