17 Kasım 2009

Şunun Güzelliğine Bakar mısınız?




Tchibo'nun yeni teması pistlerin yıldızı. Ben her hafta merakla yeni temayı bekliyorum. Sanırım poposundaki taçla pistlerin yıldızı bu minik kuçimiz olacak. Sizce de öyle değil mi ?

6 yorum on "Şunun Güzelliğine Bakar mısınız?"

Dominika on 18 Kasım 2009 08:49 dedi ki...

Dün bunu gördüm ve hemen Tchibo sayfasına ışınlandım.Bununla da kalmadım siparişi verdim.
Hep senin yüzünden :))
Durduk yere masrafa soktun valla beni :)

Köpeğim 3 haftalık bir rot. Kısa bir süre giyecek sanırım bunu ,ya da bilemiyorum giyecek mi:)
Ama ne kadar harika görünüyor değil mi yaaaa :))

Tugba on 18 Kasım 2009 09:49 dedi ki...

inan bana ben almışım gibi bir sevinç kapladı içimi şimdi :) bir fotolasan da sanal sanal sıksak kucaklasak yerim ben onu yaaa:)

Dominika on 18 Kasım 2009 14:42 dedi ki...

tamam şekerim.herhalde 2 güne kadar gelir.hemen giydirip fotoğrafını çekicem :)

;)

Tugba on 18 Kasım 2009 16:32 dedi ki...

merakla bekliyorum :))

Dominika on 21 Kasım 2009 00:23 dedi ki...

montumuz bugün geldi, giydirdim ama biraz büyük geldi. bizim kızımız daha 3 haftayı yeni bitirdi.
herhalde bir süre sonra tam olur.

giydirdiğimde çok sıkıldı çünkü montun içi yünlü gibi,kalın.

bizimki ise menapoz teyzeler gibi aynen sıcak basıyo evde , soğuk taşlara atıyo kendini :)
Yarın başarabilirsem giydirip fotoğrafını eklerim bloga :))

Tugba on 21 Kasım 2009 19:10 dedi ki...

ay kıyamam ben ona sıkılıo demek :)
çok merak ediyorum dominikacığım