24 Kasım 2009

Gardrop Klasikleri 1 : Beyaz Gömlek


Photobucket

Gardrobumuzda bulunması gereken temel parçalar var. Çoğuna sahibiz ya da en kısa zamanda sahip olmak istiyoruz. Aklıma gelmişken bir dosya konusu haline getireyim dedim. Belki faydalanmak isteyenler olur ya da aramızda gerkli olup olmadıkları hakkında tartışabiliriz.

Aslında şu beyaz gömlek meselesi konusunda çok titizim. Beyazı kullanmayı özellikle yazın çok seviyorum. Temel bir parçaya iyi para da yatırabilirim ama modası geçecek , 2 sezon sonra üzerimde görmek istemeyeceğim kıyafet veya aksesuarlara ise çok para vermek tercihim olmaz . Örneğin leopar deseni  normalde tercih etmem. Ama bu sezon her yerde  ve beni de cezbediyor. Kendimi tanıyorsam bu uzun süreli olmayacaktır. Tıpkı bir zamanlar ( 10-12 yaşlarında) bayılarak giydiğim oduncu gömleklerini şimdi üzerime giymeyeceğim gibi :) Fakat dediğim gibi klasik bir parçaya sahip olmak için her şeyi yapabilirim. Tabi ucuza kapatırsam da dört köşe olurum :)
1.Miss Selfridge
2. H&M
3.Forever 21
4. Balmain ( Omuzlardan belli olmuyor mu ? :))
5. Farfetch.com

Peki bu klasik parçayı nasıl kombinleyebiliriz?

Photobucket

Beyaz gömlek klasik giyimde bir kurtarıcı oluyor. Etek veya kumaş pantolonla kombinlemek çok kolay. hatta jean bazen şortla bile harika durabilir. Önemli olan gömleğin modelini iyi belirlemek :)

3 yorum on "Gardrop Klasikleri 1 : Beyaz Gömlek"

Dominika on 24 Kasım 2009 19:51 dedi ki...

Ben de beyaz gömlek çok severim.Özellikle 2 numarayı çok beğendim.Klasik benim gömleğim :)

Tugba on 24 Kasım 2009 21:11 dedi ki...

Klasik her zaman iyidir :) beyaz yazın benim de vazgeçilmesim

Sıla Yılmaz on 26 Kasım 2009 00:50 dedi ki...

neyle giyersen giy güzeldir beyaz gömlek!