26 Kasım 2009


Photobucket




Herkese iyi bayramlar :) Geçen bayram çocuklar için yaptığım bir şeyi paylaşmak istedim sizlerle. Nasıl olsa kapınız çalınacak , çocuklar kocaman gülen gözlerle  " İyi Bayramlar" diyecekler . Siz de çikolata- şeker kasesini uzatacaksınız. Ee kokoşluğu biraz da ikramlarımıza yansıtmayalım mı ? 


İstediğiniz renkte tülü karelere ya da yuvarlak parçalara kesin . İçine şeker , balon ve belki 1-2 lira koyup kurdele veya  janjanlı pul şeritleriyle  bağlayalım. En azından birkaç saniyelik bir şaşkınlık çocuklara iyi geliyor.




Hepinizi öperim ellerinizden , yanaklarınızdan :)

6 yorum on " "

Dominika on 27 Kasım 2009 01:50 dedi ki...

harika fikir..
bravo sana ne hoşsun :)

Tugba on 29 Kasım 2009 12:38 dedi ki...

teşekkür ederim Dominkacığım :)
çocukları çok seviyorum sadece :))

Hesionka on 29 Kasım 2009 13:18 dedi ki...

çok güzel bir fikir :D
seneye denerim artık :)

Tugba on 29 Kasım 2009 13:50 dedi ki...

teşekkürler :)
senin fikirler kadar olamaz tabi :)

cecilia on 1 Aralık 2009 14:45 dedi ki...

eskiden bayramdan bikaç gün önce mendil hazırlarmış, böle içinede lokum, şeker, para incik boncuk sıkıştırıp çocuklara vermek üzere bekletirlermiş, şimdi değil ama anne olunca kendi çocuklarım için yapmayı düşünüyorum.

Tugba on 1 Aralık 2009 15:05 dedi ki...

evet mendilin içine lokum doldurulmuş :) ben biraz süslüsünü yaptım işte
çocukları sevindirmek güzel şey :)