22 Kasım 2009

Havalı Saçlar :Krepeye Kolay Çözüm



Krepeli saçları çok esviyorum  ama elim pek yatkın değil. Nasıl kolay bir çözüm değil mi ? Saçınızın altına  Bumpit 'i koyuyorsunuz ve kuaför elinden çıkmış gibi havalı saçlarınız oluyor. Türkiye'de satılıyor mu bilmiyorum ama bile varsa haber versin :))

5 yorum on "Havalı Saçlar :Krepeye Kolay Çözüm"

Sıla Yılmaz on 22 Kasım 2009 15:27 dedi ki...

vayy süpermiş :))

duyqş on 22 Kasım 2009 17:46 dedi ki...

Paniğe gerek yok, olmasa da iki hafta içinde pazarlarda buluruz :) Fikir çalmakta çok hızlıyız.

Tugba on 23 Kasım 2009 10:20 dedi ki...

Siu ben de çok beğendim benim gibi yetenek fakirlerini kurtarmak için süper fikir


duygş hahaha çok haklısın :)) 1 milyonculara da düşer sanırım :)

Dominika on 24 Kasım 2009 19:52 dedi ki...

Güzel fikir.Ama bir yerlerden görünür mü acaba saçların arasından falan :)
Skandal olur valla :)
Krepe de saça çok zarar veriyor.İyi düşünülmüş bu :)

Tugba on 24 Kasım 2009 21:12 dedi ki...

hahaha :) biri yaklaşıp saçında bir şey var dur alayım dese tüm hava foss olur :) haklısın valla