27 Ekim 2009

Hersheyler'den Cici Bici Taç


Photobucket



Offf inşallah bu yazıyı yayımlayabilirim. Çünkü az önce bitirdiğim bu yazıyı " kaydı yayınla" tuşun basmamla blogger hata verdi ve yazım taslaklarda bile yok ! Hr şey sil baştan..
Hatırlarsanız Hersheyler İnci  doğum günü dolayısıyla bir çekiliş düzenlemişti ve bu güzel taç benim olmuştu. Paket elime cumartesi akşamı ulaştı fakat ben o esnada kardeşimin sözü nedeniyle kuaför yolundaydım :) Misafirlerimiz de uzaktan geldiğinden birkaç gün burda kaldılar ve onları ağırlamak ve gezdirmek  bize düştüğünden bilgisayarı açamdım bile. Gittiklerinde ise çoktan yorgun düşmüştüm :)

Bu taç benim gibi -taçla rahat edemeyen biri için - taktığım en rahat taç. Hem şık oluşu  hem de kafamda hissetmeyişim onu baş tacım yaptı :)) 2 gündür kafamdan çıkarmıyorum. Hersheyler'e tekrar tekrar teşekkürler.
Siz de Hersheylerin el emği ürünlerinden ve craft malzemelerinden edinmek istiyorsanız buraya buyrun.

2 yorum on "Hersheyler'den Cici Bici Taç"

hersheyler on 27 Ekim 2009 13:48 dedi ki...

:) güle güle kullan çok sevindim beğenmene
bende pek taç takamam o yüzden en hafif ve ince taca uyguluyorum yoksa kulaklarımın arkası deliniyor gibi oluyor :)kendim rahat etmiyorsamda başkasına o şekilde kullandıramam :)

Tugba on 28 Ekim 2009 10:55 dedi ki...

harikasın :)
tekrar tekrar teşekkürler syende evde bile süslü püslü doalşıyorum :)