28 Ekim 2009

Flormar Hediye Paketi :)


Photobucket

Maalesef 1 hafta kadar geç kalmış bir post . Malum kardeşimin söz hazırlıkları :) Ama Flormar'ın bloggerlara ne kadar önem verdiğinin bir göstergesi. İletişime geçmemin ertesi günü paket elime ulaştı. Her Türk genç kızın mazisinde Flormar vardır. Belki ilk ojeniz , ilk göz kaleminiz ya da rujunuz. Kullanmayan var mı acaba ?

Photobucket

Benim günlük makyajımda vazgeçilmezim siyah göz kalemi , rimel ve allıktır. Ama bunlar içinde illa ki birini seçmem gerekirse o göz kalemi olacaktır. Benim gözlerim oldukça sulu :)) Asla gözümde kalem durmaz hep akar. Paketten önce kalemi elime aldım ve denedim. Siyahlığıyla beni vurdu. Kardeşim " Flormarın göz kalemlerinden ben çok memnunum zaten " dedi. Hatta akşam kuaförde makyajını yaptırıken gözleri sulanmış. Makyöze benim gözlerim hassas sadece avonun kalemi bulanıklaştırıyor ama flormar aynı şeyi yapmıyor diye :)) Öğretsem bunları söyletemem sanırım. Göz kalemi benden onay aldı.

Photobucket

Çok fazla ruj kullanmam ben. Watsons magic lips işimi görüyor. Bu rujun (503 numara) kremsi yapısı hoş fakat benim tenime uymadı . Ben yakıştıramadım beyaz tenlilerde daha hoş olabilir. Parlatıcıyı ( 122 numara) gördüğümde kahverengi kullanmam ki ben diye hayıflandım ama dudakta şeffaf duruyor. Işıltısını sevdim ve yapış yapış olmaması da büyük bir artı.
Photobucket

Flormar ojesi olayan var mı aranızda ? Duyamadım :)) Hem ucuz hem kaliteli olduğunda hepimiz hemfikiriz sanırım.  Bu renk (22 numara)  French için kesinlikle ideal . Son derece zarif.


Yalnız rimel için bir şey söyleyemem çünkü açamadık kapağını. Tam 5 kişi -ikisi erkek- uğraştık ama ıı ıh. Olmadı :) Volume veriyormuş. Kullanamadığım için bir şey söyleyemem ama açabilseydim iyidi. Zira biraz volum işimi görür:)

Son nokta : Neden bir Türk markasında hiç Türkçe bir tek kelime dahi yok ? Hatta göz kaleminde  " Made in EU" yazıyor. Türk markası olduğunu iyice öne çıkarmalı Flormar bir sürü  yabancı markayla yarışabilir zaten.

Siz de alışveriş yapmak isterseniz  : Flormar

6 yorum on "Flormar Hediye Paketi :)"

zuzu günlüğü on 31 Ekim 2009 21:19 dedi ki...

iyi günlerde kullan tatlım çok güzeller özellikle gloss muhteşem bir rengi war bende bloguma beklerim :D

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com on 2 Kasım 2009 07:50 dedi ki...

Flormar, Türk markası mı? Sizden öğreniyorum...

Tugba on 2 Kasım 2009 12:08 dedi ki...

zuzu
ben de glossa bayıldım tabi eyeliner en muhteşem ürün :)

recep hilmi tufan
evet yerli bir marka bayanlar bilir :)

Üfürükten Prenses on 13 Kasım 2009 23:02 dedi ki...

Türk markası değil bildiğim kadarıyla,sadece üretimini türkiye'de yapıyor.
sanırım fransız,ama emin değilim.

Tugba on 15 Kasım 2009 10:54 dedi ki...

Aslı italyan ama 40 yıla yakın bir zaman önce tüm üretimi Türkiye'ye taşımış ve lisansı alınmış 40 yıldır türk damgası var yani :) hani sonradan vatandaşlık değiştiren göçmenler gibi düşünelim :))

Adsız dedi ki...

Flormarla iletişime geçmek için napmak lazım yani müşteri hizmetlerine yada yetkiliye ne yazınca geliyor bu konuda beni aydınlatırsan sevinirim canım^^