22 Ekim 2009

Bengü Playback mi Yapıyor ???



Şimdi kalktım çayım eşliğinde Power Turk izlemeye başladım. Bengü'nün  " 2 Melek" şarkısı çıkmıştı ki bilgisayardan kafamı Tv'ye çevirdim. Allah aşkına bir kere siz de izlemeden nakarata kadar dinleyin şarkıyı . Bal gibi Serdar Ortaç söylüyor Bengü görüntüsünde. Fazla mı birlikte takılıyorlar acaba ? Ne de olsa körle yatan şaşı kalkar !
Foto : Akşam

4 yorum on "Bengü Playback mi Yapıyor ???"

Adsız dedi ki...

evet bende bayaadır farkındayım ve uyuz oluyorum resmen yani ben serdar ortaçtanda pek haz almam. Şahsen sen bi çiçeksin bende suyun u tercih ederim :)

Tugba on 26 Ekim 2009 14:00 dedi ki...

demek tek fark eden ben değilmişim :)

zuzu günlüğü on 31 Ekim 2009 21:20 dedi ki...

bende farkındaydım acaba bana mı öyle geldi dedim :D

Tugba on 2 Kasım 2009 12:07 dedi ki...

hepimizde iyi kulak varmış o zaman :)