12 Ekim 2009

Cameleon Makyaj Seti




Strawberry'de çok görmüşsünüzdür ama belki almaya cesaret edememişinizdir. Malesef bende o cesaret var :) Bunu alalı 1,5 yıl oluyor. O kadar memnunum ki bir şey kalmamış değil mi ? ( o yeşil rengin azalması tamamiyle kapağınüstüne düşüp parçalamasıyla ilgili)


Yeni başladığım makyaj blogları  turlarında bu markaya pek rastlamıyorum. İyi ki de rastlamıyorum biri önerseydi ve alsaydım çok üzülürdüm. 


Bu seti 19 liraya almıştım. Yani kötü çıksa da üzülecek bir durum yoktu. Şimdi de sırf bitsin diye kullanıyorum. Farlar oldukça uçucu daha fırçayı sürünce toz toz oluyor. Kalıcılık en fazla 3-4 saat. Renklerin hiçbiri göründüğü rengi vermiyor. Sırf bu paleti kullanmak için Loreal de-crease far bazı aldım ki sonuç biraz daha iyileşti.


Rimeli vasat ,göz kalemi pek renk vermiyor. Rujlar benim renklerim değil kahve tonları ve kullanmıyorum ama yapısı fena değil. Tabi sırf ruj için de bu palet alınmaz ki :) Pudraları da güzel değil toz toz oluyor suratta. Allıkları birbiriyle karıştırıp kullanıyorum. Paletin en iyi parçası diyebilirim :)




Yani kısaca bu fiyata bit Türk markası alsanız çok daha başarılı olur. Hatta 1 milyoncularda bile daha kaliteli far paletleri var !

0 yorum on "Cameleon Makyaj Seti"