28 Eylül 2009

Brigitte's Boutique Alışverişi


Photobucket

Brigitte's Boutique'den ilk alışverişim. Daha önce Strawberry'den ucuz bulup aldığım Cameleon makyaj setinden memnun değildim. Sonra bir far bazıyla durumu çözümleyebilir miyim diye düşünmeye başladım. Yine ilk denemem olacağından uygun ama iyi sonuç veren bir ürün aramaya başladım. Burada Makyaj Çantam  devreye girdi ve ona güvendiğim için ürünü sipariş ettim.

Yorumlarıma gelecek olursa... Daha önce Loreal'in  Glam Shine rujlarını kullandıysanız boyutu , fırçası , görüntüsü aynı desem kafanızda bir şeyler canlanacaktır.Fırçayla uygulamak biraz zor ben fırçanın ucunu göz kapağımın birkaç noktasına değdirip parmağımla yayıyorum.

Kalıcılık konusuna gelince bence 5 dolarlık bir ürün için çok başarılı. Bahsettiğim Cameleon farlar oldukça uçucu  henüz fırçayı sürmenizle toz topak oluyor ama Loreal De-Crease gerçekten farı sabitledi. Ürün paketinde 8 saat kalıcılığı vaad ediyor. Bir de ben gözümle çok oynarım. 4. fotoğrafta bileğimi ovaladım ve gördüğünüz üzere bazsız olan kısım uçtu gitti ama bazlı olan kısım hala yerinde.

Brigitte's Boutique hakkındaki yorumlarıma gelince ürün elime tam bir haftada ulaştı . Bence fena bir süre değil. kargo ürün başına değişiyor. İlk ürün 3$ dolar civarı. Ürün sayısı arttıkça da 1-2 $ dolar civarı bir artış oluyor.

Son olarak bu ürünü de yine alırım Brigitte's Boutique'den de yine alışveriş yaparım.

2 yorum on "Brigitte's Boutique Alışverişi"

Sıla Yılmaz on 28 Eylül 2009 18:49 dedi ki...

Okumadan yazsam Loreal'in Glam Shine rujlarından aldın sanırım derdim çok benziyo :)

Tugba on 28 Eylül 2009 23:14 dedi ki...

Tamamiyle aynı :)
sadece içeriği değişik :)
sanırım yeni bir şişe tasarlamak için uğraşmamışlar :)