25 Eylül 2009

Ucuz Etin Yahnisi Tadından Yenmez


Photobucket


Bir Christian Loubutin delisi olabilirsiniz. En büyük hayaliniz Manolo Blahnik sahibi olmak da olabilir ; ama bütçeniz bunları almaya yetmiyor da olabilir. Cutie Bunny sizler için araştırmalarına devam ediyor , bütçenize uygun tasarımlarla sizleri buluşturuyor. İşte binlerce dolar vermek yerine aynısı olmasa da benzerlerini ayağınıza getirdim şekerler. Pamuk ellerinizi cebinize atarsınız artık.

( net-a-porter ,gojane)

6 yorum on "Ucuz Etin Yahnisi Tadından Yenmez"

Sıla Yılmaz on 25 Eylül 2009 18:05 dedi ki...

c.louboutin ların rugan olmayanından zara da vardı geçen sezon almıştım bende çok uygun bir fiyata sonradan gördüm louboutin'de :)

Tugba on 25 Eylül 2009 23:52 dedi ki...

Yaşasın ucuz kaçış noktaları :)

Doorstepping on 26 Eylül 2009 11:06 dedi ki...

Bu GoJane çok ön plana çıkmaya başladı! Demekki kalitesi kötü olamaz! Denemeye değer :))

Tugba on 27 Eylül 2009 22:49 dedi ki...

cosmagenda,
ben de denemeyi çok istiyorum üstelik kıyafetleri de hoşuma gidiyor ama kargosu bence pahalı
yani 10 dolara ayakkabı alınca 30 dolar kargo vermek istemem :)

Doorstepping on 29 Eylül 2009 15:33 dedi ki...

En iyisi bir kaç arkadaş birleşip, kargo parasını ortaklaşa karşılamak! Yoksa çok zor!
Kendime bir ortak bulamazsam, bakıp bakıp kaderime ağlıyorum! :(

Tugba on 29 Eylül 2009 22:31 dedi ki...

Evet ben de bunu düşünmeye başladım
kendilerine mail attım kargo çok diye Amerikadan adres almamı tavsiye ettiler :)