19 Ekim 2009

Kardeş Stiller






















































































Kızkardeşler birbirlerinin gardrobunu kullanır çoğu zaman. Bazen de bunu ben giyeceğim kavgası olur. Nicky ve Paris Hilton kardeşlerin tarzları birbirinden oldukça farklı . Paris 'i genellikle Barbie olma sevsaısnda sarı saçlar ,pembe elbiseler ve iddialı kıyafetlerle görüyoruz. Nicky ise çoğu zaman canlı renkler kullanmıyor. Ben de gardroplarından birbirine yakın parçaları ( en azından renklerle :)) bir araya getirdim. Benim favorim Nicky !
Foto : Instyle

2 yorum on "Kardeş Stiller"

Doorstepping on 21 Ekim 2009 10:45 dedi ki...

Ben bunu şuna yoruyorum; Nicky zaten yüzü ve vücudu ile kusursuz güzellikte bir kız doğal olsa da süslense de!
Ama Paris'in yüzüne güzel denemez. Sadece sarışın mavi göz kombinasyonundan dolayı uzak çekimlerde hoş oluyor. Ondan dolayı Paris'in Nicky'nin kusursuzluğuna erişebilmesi için habire süslenmesi ve açılması gerekiyor. Dikkati yüzden vücuda kaydırıyor. Aynı Eda Taşpınar gibi!

Tugba on 21 Ekim 2009 11:32 dedi ki...

kesinlikle haklısın ! Nicky gerçekten hoş ve Paris dikkati yüzünden çok dekoltesine ve kıyafetlerine çekmeye çalışıyor