27 Nisan 2010

Pipimiz yok ama Kukumuz Vaaarrrr :)


Hamileler biraz tembel oluyor sanırım. Amaaan kim iki satır yazacak şimdi diyorum. O sebeble blogu bile açmıyorum suçluluk duygusuyla. Bakıyorum bahar ayları doğurma mevsimi...Blogları sayıp duruyorum sıra bunda , şunda  acaba biri öne geçer mi diye :) Bana daha var. Eylül gibi gelecek bizim kuzu inşallah.

Gittik doktor amcamıza . " Ne hissediyosun?" dedi
 "Bilmiom" dedim
Benim koca atladı " Ne hissettiğini bilmem ama kız istiyor"
Doktor  amca . " Burda bir kız var "
İşte o an kalbim nasıl hızlı hızlı atmaya başladı. Çnkü insanlar vücut şeklime göre oğlum olacağını söylüyorlardı. Ben de " neee ben pembe giydiremeyecek miyim ? barbie gibi oynayamayak mıyım kızımlaaaaaa" diye söylenip duruyordum.
Şimdi muradıma kavuştum. Gözüm bebek arabası , bebek kıyafeti , bebek şekeri vs dışında bir şey görmez oldu.  Off şimdi de bunaldım gene haber veririm ben...

0 yorum on "Pipimiz yok ama Kukumuz Vaaarrrr :)"