14 Mart 2010

Cutie Bunny 2 Canlı Geri Döndüüüü


Evet kızlar biliyorum buraları boşladım biraz ama bayağı yoğun günler geçiriyorum. Önce ev taşıdım sonra gebe olduğumu öğrendim vs ... Ee haliyle bir yorgunluk bir yorgunluk... Meğer benim sabahları uykuya doyamamamın bir sebebi varmış. İçimdeki ufaklık bünyede halsizlik yapmış. Top atsan yokkkk uyanamıyorum. Bilgisayarı açmayı bırak kendi kendime bakacak durumum yok.

Neyse biraz geri dönmeye çalışacağım  ama bu göbek ağırlaştıkça nefes almak bile zorlaşıyor.

Ben yokken Roxelanne beni mimlemiş. Ben de yazayım istedim :) Hakkımda bilinmeyen 7 gerçek!!!

1. Üniversiteye kadar yerde gördüğüm gazete küpürünü , evdeki ansiklopedileri , tuvalette çamaşır makinesinin üzerindeki yazıları bile okumaya bayılırken  okuldan sonra soğudum. Hatta okulda sınav için sorumlu olduğum kitapları okumadan hakkında yorumlar yazarak mezun oldum. Ne mi okudum ??? EDEBİYAT.

2. Göbekliyim. Hamile olmadan önce herkes "hamile misin " diye sormadan "bebek kaç aylık diyorlardı. Önceden onlara ben gebe değilim şişmanım diyordum. Şimdiyse göbeğimi daha da çıkartarak dolanıyorum ortalıkta.

3. Ülke ülke, şehir şehir sırtımda sadece bir çantayla gezmeye bayılırım. Ama bana uyan bir eşim yok malesef. O biraz lüks düşkünü.

4. Eskiden ele avuca sığmayan bir tiptim. Ama evlilik beni olgunlaştırdı. Hemen sosyal rolüme adapte oldum.

5. Yeni tanıştığım ya da fazla samimi olmadığım kadınların yanında çok geriliyorum ,konuşacak konu bulamıyorum ama erkeklerle daha rahatım. Sanırım okulda karşı cinsle daha fazla vakit geçirmemden kaynaklanıyor. Yine de kanki kız durumlarına hayranım.

6. Ucuzluk delisiyim. Bir yerde bir lşey uygun fiyata derlerse yol parası çok tutsa da gitmek isterim :))

7. Nerde marjinal ,alkolik , keş , eşcinsel varsa hayatını merak ederim en ince ayrıntısına kadar bilmek isterim.


Benden başka bu mimi cevaplamayan kaldı mı acaba :)) Varsa ben gönderiyorum :))

3 yorum on "Cutie Bunny 2 Canlı Geri Döndüüüü"

İSTANBUL'DAN AMERİKA'YA..İKİ AYAKLI DÜNYAM, BİR ORADA BİR BURADA.. on 14 Mart 2010 22:33 dedi ki...

hayırlı olsun :) sağlıklı eli ayağı düzgün mutlu bir evlat olması dileğiyle..

dwarfwaves on 15 Mart 2010 00:01 dedi ki...

blog başka olmasa benim bloğum,benim cevaplarım derdim...o ha yani...sen ben misin,ben sen miyim,bir ben var benden içerü....nassı yane ya....şok oldum...

Tugba on 27 Nisan 2010 16:25 dedi ki...

papatya bahçesi , teşekkürler :)

dwarfwaves , ehehe olur ya bazen ne güzel ama di mi :)