08 Aralık 2009

7 Kocalı Hürmüz ve Dikişe Başlayan Blog Sahibi


Photobucket

Photobucket


Biliyorum bloğu boşladım bu aralar. Aslında iyi bir gelişme var. Dikiş kursuna başladım. Kötü haberse bu işi kıvırmak çok zor. Hayatımda düğme dikmemiş biriyken bu işe neden giriştim bilemiyorum. Gururum olmasa yapamadım ben deyip ayrılacağım kurstan. Ama pek sevgili kocam biraz sık dişini diye gaz veriyor.  Bakalım benden bir numara çıkacak mı ? Kurstaki herkes terimleri , makineyi , kesip biçmeyi biliyor. Ben daha makineye bile alışamadım. Off ki ne offf !

Gelelim 7 Kocalı Hürmüz'e... Yaklaşık 1-1,5 ay önce Forum Bornova'da kocaman bir afişini görmüştüm ve kostümler bana Ezel Akay'ı anımsattı. Bir de baktım o yönetmiş. Yalnız kostümlerden insan kostüm tasarımcısını hatırlar değil mi ben neden yönetmeni hatırlıyorum ? Nurgül Yeşilçay' pek güzel bulmam ama bu filmde çok çok hoş görünüyor. Ben kıyafetlerin büyüsüne bağlıyorum. Siz beğendiniz mi ?

2 yorum on "7 Kocalı Hürmüz ve Dikişe Başlayan Blog Sahibi"

Dominika on 8 Aralık 2009 12:14 dedi ki...

Bu Nurgül'ü hiç sevmezdim, sevmediğim Cem Özer'le evlenince tencere-kapak oldular şimdi daha da gıcığım..
Ama neden bu resimlerde bu kadar güzel çıkmış ki bu kadın..Sanırım olay saçlarda.. Kadının en güzel aksesuarı saç.. Bunun bile tipi değişmiş.
Kıyafetler çok güzel dediğin gibi..

Gelelim dikişeeee...
Öncelikle hayırlı olsun..Bende hayatında düğme bile dikmemiş biriyim, aklıma çok geldi kursa gitsem falan diye.Ama korktum..Dediğin gibi millet canavar gibi her şeyi biliyor..
Sen deneyimlerini yaz bakalım, eğer iyi diyorsan ben de giderim :))
Yaş kaç oldu hala bir şey dikemiyorum.. :(
Ayıp valla.. :))

Tugba on 8 Aralık 2009 16:06 dedi ki...

ben de sevmem cem özeri :) makyaj da çok güzel gözleri dudakalrı ortaya çıkarmış


dikiş maceralarımı yazacağım hiç merak etme .. hatta biraz alışayım birkaç şeyin nasıl dikildiğini de blogda yayımlamak istiyorum