09 Kasım 2009

Rüyada Siu Görmek !


Çok ilginç rüyalar görürüm ben . Boğaz köprüsüne Boeing uçakla inerim , kayalardan denize atlarım , savaşın ortasında kalırım falan... Macerayı seviyorum yani. Hatta ben rüyalarımdan senaryo yazsam iyi eeıkşın olur :)
Geçen gece de rüyamda Fashion by Siu 'nun sahibesi Siucuk , ben , eşim , onun nişanlısı  birlikte takılıyoruz. Cafe - bar gezip koparcasına eğleniyoruz :) Nişanlısı da şişe dibi gözlük takan , şişman , 40'lı yaşlarda bir adam. Kızcağız nerden bulmuş bu herifi diyorum kendimce. Sonra da Siu'ya dönüp " O kadar beraber takıldık hala gerçek isimlerimizi bilmiyoruz " diyorum. "Benim adım Yarkınç " diyor ve sanırım o şokla uyanıyorum. Allah aşkına biri yorumlasın :)) Herhalde Siu'nun yüzünü gösterme şerefine bilincim yine film çevirdi. İstediğiniz bilgiyi yükleyiniz efendim . Rüyalarımda hepinize yer var :))

6 yorum on "Rüyada Siu Görmek !"

Sıla Yılmaz on 11 Kasım 2009 08:33 dedi ki...

kahkahalarla gülüyorum şuan :) yarkınç nedir yaa :)

ilahi yani

gülmekten öldüm burada gözümden yaşlar geldi :)

Syhn on 11 Kasım 2009 11:56 dedi ki...

sabah sabah çok güldüm yaa..
Allah hayırlara çıkarsınn ama yarkınç mı iyy :))

nily21 on 11 Kasım 2009 13:39 dedi ki...

Bu rüyanın sahibinin blogunu ben izlerim :))))

Tugba on 11 Kasım 2009 15:10 dedi ki...

Siu sen benim rüyamdaki şoku görmeliydin hemen uyandım :)


Syhn amin diyelim ama yarkınçın nesi hayırlara çıkacak bakalım :))


Nilgün izlemeye devam et Rüyaların Efendisi Coming soon...

Adsız dedi ki...

Gerçek adıymış işte:))Çok ilginç:)

Tugba on 11 Kasım 2009 19:47 dedi ki...

baştan sona ilginç :))