07 Kasım 2009

Bir İndirim Haberi ve Flormar Smokey Paleti


            

Photobucket

Biliyorsunuz Flormar'ın gönderdiği ürünlerin -rimel hariç- yorumlarına yer vermiştim. Bloglarda 404 nolu 4 far setinin methini de okuyunca bir de ben el atayım şu işe dedim. İzmirliler Hobi kozmetiği bilitler. Küçükpark'a yeni bir şube açmışlar perşembe günü dolanırken girsem mi girmesem mi dedim sonunda daldım içeri hiçbir yere uğramadan doğru Flormar satndına yol alıp 404 nolu paleti sordum ve  7 lira olduğunu söylediler :) ben 8 civarı bekliyordum. Kocacık dışarda beklediğinden hızla paletti alıp kasaya yöneldim ve %15 indirim olduğunu söylediler sadece 6 lira ödedim :)) Kasadaki bey  " Flormar ürünlerinde 2 ürün alana 1ürün bedava , söylediler mi?" dedi Fakat hem ilgilenen bayan söylememişti hem de acelem olduğu için dönemedim. Bu arada poşetime de 3 tane She bir tane de Caldion Night parfüm sample'ı koymuşlar. Caldion lisedeyden çok popülerdi :)) Bu Caldion Night' da beğendim doğrusu.
Sonra kocam gözlerimdeki indirim parıltısını görünce istersen bir daha gidelim istediğini al dedi :) Ben yine Flormar standına uğradım bu sefer tekli farlardan yeşil, mor ve pembe renkleri almak istediğimi 2 ürüne 1 ürün bedava olduğunu söyledim :))) Benimle ilgilenen başka bir bayan böyle bir kampanya yok dedi fakat kasaya gidip döndüğünde beni doğruladı :) Bu sefer de istediğim farların henüz ellerine ulaşmadığını söyledi. İlla Cecile satmaya çalıştı ben de bir şey almadan çıktım. Hobi kozmetikte Beyu , Maybelline , Flormar , Alix Avien , Loreal ve Golden Rose standları var. Bir bakmanızı öneririm. Yalnız kampanya ve indirimleri stand görevlileri bilmiyor kasadaki beye sorun :)

Not : Flormarın paletini beğendim  . Dün sabah smokey eye denemesi yaptım ve ilk kez başarılı oldum. Bütün gün sokakta ağır gece makyajım ve yeni kızıl saçlarımla dolaştım :)) gece eve dönene kadar makyajım kalıcıydı.

4 yorum on "Bir İndirim Haberi ve Flormar Smokey Paleti"

zuzu günlüğü on 7 Kasım 2009 17:17 dedi ki...

iyi günlerde kullan tatlım

Tugba on 7 Kasım 2009 20:34 dedi ki...

teşekkkür ederim zuzucum:)

cecilia on 7 Kasım 2009 21:02 dedi ki...

oh oh ne karlı bir alışveriş, güle güle kullan cnm ;)

Tugba on 7 Kasım 2009 22:47 dedi ki...

gerçekten karlı alışverişlere bayılıyorum .)ne diyeyim darısı başınıza kızlar :)