14 Aralık 2009

The Nightmare Before Christmas Temalı Kutu Süsleme


Photobucket


Herkesi bir yılbaşı , telaşı almışken ben de zıt yönde ilerliyorum. Renkleri , ışıl ışıl neonları , süslemeleri çok severim. Şehre canlılık veriyor. Ama" nightmare before christmas" çıkartmalarımı da uzun zamandır kullanmak istiyordum. En çok yakışacağını düşündüğüm siyah renkte yapışkanlı folya aldım ve minik ayakkabı kutumu kapladım. Sonra da kapağına çıkartmalarımı yapıştırdım. Boş kalmasın diye kutunun 4 bir yanına birer çıkartma daha ekledim. Çok sevimli olmamış mı :)

Bu arada ayakkabı kutusu kaplamak öyle kolay değilmiş. Tek başına yapmak zor yardımla iş daha kolaylaşıyor. Ben kutuyu kenralarından açıp öyle kapladım ve tekrar eski haline getirdim. YApım aşamalarını fotoğraflayamadım ama bir daha kaplayacak olursam aklımda !

4 yorum on "The Nightmare Before Christmas Temalı Kutu Süsleme"

Dominika on 15 Aralık 2009 05:32 dedi ki...

çok güzel olmuş..ben satın aldın sandım..eline sağlık..bende de böyle bir kaç değişik kutu var..bir ara bakayım :)

Tugba on 15 Aralık 2009 15:22 dedi ki...

hazır sanmana çok sevindim :)) benim cici kutum o gözümün önünden ayırmıyorum

Dominika on 21 Aralık 2009 15:05 dedi ki...

bende de oluyor o :))
bir şey yapınca saatlerce canım benim, ne güzel yaptım diye seyrediyorum :))

Tugba on 22 Aralık 2009 10:12 dedi ki...

ahahaa demek yalnız değilmişim :)