06 Ekim 2009

Leslie Abla'yla Kilolara Elveda!







Bendeniz hayatıma sporu sokmaya karar verdim. Yapılan öneriler sayesinde de Leslie Sansone bacımla neşeli yürüyüşler gerçekleştirme işlemine az önce başladım ve hemen biten yürüyüşün ardından   olay yerinden sıcak haberle siz sevgili izleyicilerime bağlanıyorum. 


Öncelikle bendeniz çocukluğundan beri yürümeye karşı bir insanım. Daha tıfıl iken bize 10 dakika mesafedeki annenannem yürüyerek gitmeyi reddeder ve bizzat arabayla alınırsam geleceğimi bildirir nitekim de muradıma ererdim.


Ama yaşın otuzlara doğru gitmesiyle eski çıtırlığımdan baktım eser yok ! Yiyorum yiyorum kilo alıyorum ! Su içsem yarıyo ! Nasıl iş anlamadım ? Bol çikolatalı krokanlı pastayı yedikten sonra 10 dakika içinde yakmam gerekmez mi ? Bu nasıl iş şaşırdım. Madem sevgili bünye üzerine düşen görevi yapmıyor ben yaparım arkadaş.


Spordan nefret eden biri olarak ( benim spor delisi bir kocam var) sizlere spor yaptıktan sonraki deneyimlerimi yazmaya karar verdim. Öncelikle de bana yürümeyi sevdiren Leslie Yengemle başladım :


Öncelikle bu ablamızın bir sürü dvdsi var. 1 milden başlıyor 5 mil , yağ yakma , göbek eritme vs diye seriler.. ( Bu arada şu an  tv'de o çikolatayı zevkle ısıran kadın nasıl öyle zatıf kalmış sinir oldum. Bu reklam için RTÜK'e bir şikayet telefonu açayım insan yiyerek zayıf kalabileceğine inandırıyor diye)  Söyleyebilirim ki hatun kişi hayattan sonuna kadar zevk alan bir tip görüntüsü çiziyor. Kafasına saksı düşse " Ohhh çiçeğin kokusu saçlarıma bulaştı" diyecek bir tip. Bir de insan 1 saniye susmaz mı ? Ben hem konuşup hem yürüdüğümde son nefesimi verecek gibi oluyorum.  Hele fingir fingir konuşup şuh kahkahalar atması yok mu ? Arkadaki kadınlara yaklaşıp " kızzzzz terledin mi oohhh mis seni gidi seni hahahahaayy" şeklinde konuşmaları insanı deli mi bu diye düşündürüken 3 mili nasıl yürüdüğünüzü anlamıyorsunuz.




Sözün özü : Tavsiye ederim. Dışarıda  yürümekten üşenenler için bulunmaz nimet. Vaktin nasl geçtiğini anlamayacağınızdan eminim.

2 yorum on "Leslie Abla'yla Kilolara Elveda!"

Unknown on 28 Aralık 2009 12:52 dedi ki...

süper bir program.
evinde olduğun yerde yürümek, ekstra bir alete ihtiyaç duymadan, karmaşık karmaşık şu kasına yüklen bu kasını hareket ettir diye kafa yormadan.
bana bayağı faydası oldu :)

Tugba on 29 Aralık 2009 16:04 dedi ki...

kesinlikle öyle evde bir taraftan yapıp bir taraftan tv izliyordum ama bıraktım ekrar başlamak istiyorum bakalım