06 Eylül 2009

Fotoğraflarda Güzel Çıkmak İçin Kolay Yöntemler



 Photobucket
1. Mükemmel Pozunu Bul : Bunun için ayna karşısında birkaç deneme yapabilirsiniz . Mesela ben fotoğraflarda başımı hafifçe sağa doğru eğip gülümserim :)


2. Parlak Kıyafetlerden Sakının  :  Parlak kumaşlar ışığı yansıtır ve şişlikleri , kötü görünümleri vurgular.

3. Dik Durun : Omuzlarınızı arkada birleştirmeye çalışın. Ama hafifçe . Bu dik bir görünüm verir.


4. Gözlerinizi Önplana Çıkarın : Gözlerinizi vurgulayan siyah göz kalemi ve maskara işinizi görecektir.

5. En SevdiğinizŞeyi Düşünün : Aklınızdan güzel şeyler geçirin bu yüz ifadenize yansır. Mesela sevgilinize , çozcuğunuza baktığınızı düşünebilirsiniz.

6. İyi Açınızı Bilin :  Bazıları profililden iyi resim vermez . Peki sizin iyi yönünüz hangisi?

7. Hafif Bir Tebessüm : Gülmek 32 dişinizi açığa çıkartmak değildir.Gözlerinizin içi gülsün ve dudaklarınız hafifçe onlara eşik etsin yeter.







2 yorum on "Fotoğraflarda Güzel Çıkmak İçin Kolay Yöntemler"

Dominika on 24 Kasım 2009 19:55 dedi ki...

Bu yazını bir kaç gün önce okumuştum. Yine aynı şeyleri düşünmüştüm.Şimdi yine rastlayınca söyleyeyim dedim.
Ben de fotoğraflarda pek iyi çıkmam.Hayır tipim de bozuk değil ama anlamıyorum o 1 saniye için de ne oluyor da o şekle giriyorum :)
Ayna karşısında hiç poz vermedim.Yaş olmuş 32:)
Çok mu geç kaldım dersin..:))
Birkaç gün içinde ayna karşısında pozlar vericem :)
Valla okumasam aklıma ayna karşısında poz vermek gelmezdi.Saf mıyım neyim :)

Tugba on 24 Kasım 2009 21:21 dedi ki...

Kesinlikle geç kalmış değilsin :)) Yolun yarısı bile değil daha :)) Ben bir de objektife karşımda sevdiğim adama bakıyormuş gibi baktığımda güzel çıkıyorum farkına vardım bir de böyle dene :)