12 Eylül 2009

At Kuyruğu Saç Modelleri


Photobucket

Hem şık hem  sade hem de rahat olmak istediğimizde çok fazla başvurduğumuz yöntem saçımızı toplamak... Ünlüler de gerek günlük hayatında gerek özel günlerde bu yola başvurmuşlar. Bence at kuyruğu insanı genç  ve sofistike gösteriyor.

4 yorum on "At Kuyruğu Saç Modelleri"

Leah on 1 Ekim 2009 20:39 dedi ki...

2. sıra soldaki ünlünün ismi ne acaba? Saç rengine bayıldım ve bu rengin ismini bilmeli belki de yaptırmalıyım! :)

Tugba on 1 Ekim 2009 22:41 dedi ki...

Ashley Simpson ! Jessica Simpson'ın kardeşi genelde saçları siyahtı ama ben de bu rengi çok yakıştrdım ona

Leah on 1 Ekim 2009 22:55 dedi ki...

Çok iyi durmuş yahu. Kızıl herkese yakışmıyor ama baya yakıştırmış kendine. Gerçi benim saçlarım fazlasıyla dalgalı, genelde fönlü saçlarda daha güzel duruyor bu renk. Ahh ahh kader kısmet :D

Tugba on 1 Ekim 2009 23:52 dedi ki...

beyaz tende çok güzel duruyor bakır ve kızıl tonları gözler de renkli olunca yeme de yanında yat ! benim de dalgalı saçlarım ben bu tonu kullandım çok sevmiştim ama çok akıyor çoook